När du av oss eller på annat sätt får uppgift att gäldenären eller din kund saknar utmätningsbara tillgångar så är vår rekommendation att du bokför kundfordran som en konstaterad kundförlust och i och med det så kan du lyfta tillbaka den av dig tidigare inbetalda momsen.
Om du i ett senare skede får betalt för din avskrivna kundfordran så skall du naturligtvis boka den betalningen som en återvunnen kundfordran.
Har du några frågor så är du välkommen att höra av dig till Profina!
Profina AB
Göran Modin
Mobil: 070-996 86 18
Office Depot breddar ramavtalet
Besök Cramo på Nordbygg 23-26 april!
Grön finansiering med Wasa Kredit
Världspremiär för nya ID.7 Tourer
Nya Ford Explorer med medlemsrabatt från start!
Maxus kampanjer – rabatt upp till 50 000 kr och ränta på 1,99 %!
Cramo förstärker närvaron med nya depåer i Stockholmsregionen