IN Rabatt samlar alla medlemsförmåner på ett och samma ställe och innehåller fördelaktiga inköpsavtal för exempelvis försäkringar, drivmedel, bilar och telefoni.
Frågor har ställts till drygt 900 st. medlemmar och här är resultatet:
Ja, om du är medlem i Installatörsföretagen. Tjänsten är helt kostnadsfri.
IN Rabatt är en företagstjänst. Här har vi samlat alla dina medlemsförmåner – på ett och samma ställe. Tjänsten innehåller inköpsavtal med kraftiga rabatter.
Inköpsavtalen ger dig tillgång till kraftigt rabatterade varor och tjänster. Under respektive inköpsavtal kan du beställa mer information. Här framgår också vilka inköpspriser och rabatter som inköpsavtalet ger.
IN Rabatt har en egen kundtjänst – hit vänder du dig med exempelvis frågor om inköpsavtalen.
Hos kundtjänst finns även den senaste kunskapen om varje leverantörsområde. Och du får information om hur du gör för att komma igång.
Installatörsföretagen har flera tusen medlemmar och den gemensamma inköpsvolymen är mycket stor. Denna inköpskraft använder vi för att förhandla fram inköpspriser och övriga villkor som är så bra att väldigt få enskilda företag har möjlighet att få motsvarande villkor, såvida det enskilda företaget inte är en mycket stor förbrukare av en viss vara eller tjänst.
Nej, det behöver du inte göra. Men jämför gärna dina befintliga inköpsavtal med de som IN Rabatt har upphandlat.
Så länge inte avtalet är tidsbundet, exempelvis mobilabonnemang, kan du säga upp det när du vill.
Kontakta leverantören och hänvisa till fakturan. Om du fortfarande har problem, kontakta IN Rabatts kundtjänst.
IN Rabatt eller Installatörsföretagen tar inte del i den juridiska relationen mellan köpare och säljare, denna uppstår mellan dig (ditt företag) och leverantör.
Leverantörens övriga och allmänna köp- och leveransvillkor gäller.
Du har rätt att använda de nya avtalsvillkoren. Fyll i beställningen av kundnummer som vanligt. Leverantören kontaktar dig sedan och meddelar ifall du får behålla ditt gamla kundnummer/log-in etc, eller om du får nya.
Ja, det går bra. Hos vissa leverantörer kan man lägga upp flera leveransadresser, hos andra behöver man lägga upp nya konton. Kontakta IN Rabatts kundtjänst så hjälper vi dig.
IN Rabatt utvecklas ständigt med nya och förbättrade inköpsavtal. Det är därför viktigt att inköpsavtalen speglar din vardag och dina behov. Saknar du något inköpsavtal meddela oss nedan.
IN Rabatts kundtjänst svarar på frågor om inköpsavtalen samt leverantörernas olika produkter och tjänster. Vi hjälper dig att göra rätt val bland prislistor och villkor. Och om du får problem med en leverantör så hjälper vi dig.
Kundtjänst
Telefon: 010-10 10 502
E-post: kundtjanst@inrabatt.se
Öppettider
Alla helgfria vardagar:
09.00–16.00
Lunchstängt:
11.30–12.30
Besöks- och postadress
IN Rabatt / Installatörsföretagen
Ringvägen 100 Hiss D
118 60 Stockholm