Installatörsföretagen har tecknat ett nytt rabattavtal med GSG Handyman AB. Handyman är ett mobilt orderhanteringsverktyg som dagligen används av över 50 000 personer i Danmark, Sverige, Norge och Tyskland. I Handyman ingår ett brett utbud av funktioner från tidrapportering och serviceorder-hantering. Systemet gör det enkelt för både kontorspersonal (administration) och personalen ute på fält (fälttekniker) att hålla reda på uppgifter, tidrapportering, materialåtgång, avtal samt fakturering.
Med tillvalet Service Management erbjuder Handyman en omfattande funktion för planering och rapportering av serviceuppdrag. Det gör det enkelt att hantera serviceavtal och passar för till exempel underhållsplanerings och förbestämda servicesök.
Handyman Mobile erbjuder ett brett utbud av funktioner för mobil tidrapportering. Systemet kan anpassas efter behov och det kan kompletteras med fullständig registrering av arbetstid för löneredovisning och orderregistrering för ett korrekt faktureringsunderlag av arbets- och materialåtgång till kunden.
Här är en översikt över några de viktigaste funktionerna i Handyman:
• Mobilapp för tekniker
• Tidsregistrering
• Material och lager
• Fotodokumentation
• Checklistor
• Förvaltning av tjänster
• Underhållsplanering
• Erbjudanden
• Orderhantering
• Fakturor
• Resursplanering
• Optimering av rutter
• Rapporter och utvärderingar
• ERP-integrationer
Läs mer på Handymans hemsida
För mer information och ta del av din medlemsrabatt vänligen kontakta:
Alexander Kristiansson, telefon: 072-223 63 45
E-post: alexander.kristiansson@gsgroup.se
GSG HANDYMAN AB
Järnbrotts Prästväg 2
421 47 Västra Frölunda